zondag 27 augustus 2017

Kiss me harten



De harten op Artemia papier afgedrukt, met potloden ingekleurd en weken weggeweest, ik kon ze niet meer vinden. Vandaag heb ik ze uitgeknipt en van meer contrast voorzien met Pitt stiften. Ik wilde ze op een boomstam plakken en toen ging mijn fantasie er met me vandoor. Eerst heb ik de tekst, een hele oude, een aantal keren met de stempelhulp in het hart afgedrukt. Het prachtige papier is van van Tim Holz en dat heb ik met stains en aquarelverf gekleurd. Weer met de stempelhulp heb ik de planten en de kikker gestempeld. Met in mijn hoofd een kikkertje dat elke dag oor het bos op zoek gaat naar eten en dan op een dag deze tekst tegenkomt in de boomstam. Welke prinses heeft dat daar geschreven......


De planten zijn met aquarel ingekleurd, voor de kikker heb ik metallic verf gebruikt. Het vraagteken is getekend en overgeverfd. 
Ach, een beetje je fantasie gebruiken is toch ook leuk?
Fijne dag,
Josje 
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: