woensdag 2 augustus 2017

Eyes Talk



En toen kwamen deze harten, daar moest ik echt even over nadenken wat ik daar nu mee zou gaan doen. Als eerste dan maar deze harten ogen. Ik heb eerst de harten gestempeld en de bladeren en de harten per stuk gemaskerd. Het hart dat vrij was voor zien van een oog en daarna andersom. Alles ingekleurd met de luminance potloden. De ondergrond heb ik gemaakt met Distress Oxide inkt. Aan de rechter kant een script heel licht afgedrukt en omdat ik het gevoel had dat ik wat miste de sterretjes gestempeld en van een wit accent voorzien. Hierna de hartenogen erop geplakt. De tekst heb ik gemaakt met een labelwriter. De kaart gemat op bijpassende kleuren.

Fijne dag, groetjes Mirjam.
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: