zaterdag 25 maart 2017

Pastel in blauw en groen



In een rol verpakkingspapier zit vaak een stukje bruinig papier ter versteviging. Daar heb ik een vierkant uit geknipt en met Versamark de Splash diverse keren afgedrukt. Tijdens ons inspiratie weekend eind januari had Wiepke pan pastels meegenomen en ik vond dat echt niet mijn ding. Om zeker te zijn moet je blijven proberen en ik had ook nog een setje chalk in de la liggen. Zou dat leuker zijn? Met blauwe chalk heb ik de splash gekleurd, zag er mooi uit, maar op de achtergrond pakte de chalk niet. Had ik niet nog ergens een paar pastelpotloden liggen? Jawel, het bleken er zelfs 24 te zijn! Daarmee heb ik de kaart verder ingekleurd. Mijn probeersel zag er zo leuk uit, dat ik er een kaart van wilde maken. Met die enorme hoeveelheid water moest ik aan de lemonade tekst denken, die heb ik afgedrukt met Versamark en met  lichtgroen poeder geĆ«mbost. Met witte gelstift accenten aangebracht, het geheel op wit gemat en op een groene kaart geplakt. Bedankt Wiepke, ik vind werken met pastel toch erg leuk!
Fijne dag,
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: