woensdag 12 oktober 2016

Smeer kaart


Fred was vorige maand jarig en dat verdient wel een kaartje vond ik. Mijn uitdaging was om met de olifanten een echte Mirjam "smeer" kaart te maken. Een met een achtergrond met veel verf en inkt en pasta, waar je lekker mee kan kliederen. Ik heb deze kaart er van gemaakt. Ik ben begonnen met een stukje gewoon wit karton te voorzien van een laagje gesso. Deze heb ik door twee kleurtjes distress inkt gehaald: Pumice Stone en Mermaid Lagoon. Vervolgens een laag crackle paint Broken China aan de rechterkant aangebracht en dit goed laten drogen. Hierop het script uit kit 129 gestempeld met bruine stazon.  De olifant op een apart stukje papier gestempeld en ingekleurd en deze op de kaart geplakt. De tekst uit de nieuwe kit gestempeld en in stukjes op de kaart geplakt.
De kaart gemat op zwart en een witte onderkaart.
Groetjes Mirjam. 
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

2 opmerkingen:

Gery zei

Ontzettend leuke kaart geworden, waar de ontvanger ongetwijfeld blij mee zal zijn geweest!
De olifanten sheet is ook geweldig!
Dankjewel voor je uitleg hoe je hem maakte.
Groetjes Gery.

Dora zei

Super leuk gedaan.