dinsdag 4 oktober 2016

Dierendag


Normaal gesproken probeer ik op mijn eerste kaart met nieuwe stempels de nieuwe stempels te combineren met stempels van de vorige KIT.
Maar het is vandaag dierendag en ik dacht...
Laat ik dan alle olifanten van de nieuwe KIT daar eens voor gebruiken.
Papa, mama en de twee kleintjes heb ik wat verkoeling gegeven door ze met hun poten in een plas water te zetten.
Toen ik deze kaart maakte was het hier nog 30+ graden namelijk.
Eerst de grote olifant iets uit het midden gestempeld en gemaskerd.
De andere olifanten ernaast gestempeld en mamafant gemaskerd om de kleinste er nog naast te zetten.
Met een lakstift, die heel erg watervast is op SB karton, een lijn voor de horizon getrokken.
Alles ingekleurd met dye markers.
En de tekst.... bedenk dat het toen bloedheet was en net als bij de Rolo reclame van vroeger weet je nog ?
zullen deze olifanten ook altijd onthouden dat ik ze in het koele water heb gezet op deze toen bloedhete dag.

Groetjes Ank
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: