zondag 30 oktober 2016

supersnelle kaart met vervolg


Alweer een supersnelle kerstkaart maar met een vervolg.
Voor deze kaart heb ik de tekst, de sterren en de kerstballen met Versamark afgedrukt en met goud poeder geëmbost. Daarna met diverse kleuren rood de achtergrond gesponst, een paar druppels water eroverheen en met een keukenrol opdeppen. Leuk. Maar wat als ik er nu nog iets overheen doe? Dan gaat het helemaal mis en begin je gewoon opnieuw met een volgende kaart....


Geleerd van wat er mis ging heb ik eerst de ballen en de sterren gestempeld, goud geëmbost en gemaskerd. De hele kaart weer rood gesponst en met black sooth distress inkt over de nog vochtige kaart gestempeld met de grote Floral stempel. Dat heb ik gedaan door de kaart op het stempel te leggen en heel goed gewreven. Het drogen duurde erg lang, maar eenmaal droog heb ik de tekst gestempeld, met Versamark, maar dit keer met wit geëmbost. Met een gouden pen stipjes op de letters gezet en de lintjes aan de ballen getekend. En het is een hele andere kaart geworden!
Een fijne lange dag!
Josje


Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: