zondag 14 augustus 2016

Kladblaadje


Na een eerste afdruk van het floral stempel zat er nog zoveel inkt op het rubber, dat ik nog een afdruk gemaakt op een eerder gebruikt kladblaadje. Dat is het zwart wat je op de achtergrond ziet. Het velletje bleef een poos liggen en elke keer dacht ik: daar wil ik iets mee. Maar ik kon hem niet in zijn geheel gebruiken, er stond een misplaatste krabbel op. Totdat ik op zoek ging naar een kaart met de juiste opening en deze vond. Nadat ik het stuk papier netjes binnenin geplakt had, viel het resultaat tegen. Vlug een foto gemaakt, want je weet nooit of je hem verknalt met een volgende stap.


Wat mij betreft is de kaart niet verknalt door de zwarte lijnen die ik in de figuren heb gezet. Integendeel, ik vind hem nu veel mooier! En het was niet veel werk, tussen het kijken naar de sport op tv was het zo gepiept.
Een sportieve dag!
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: