zaterdag 20 augustus 2016

10 jaar Stampinback



Voor het 10 jarig jubileum van Stampinback en de augustus challange heb ik deze kaart gemaakt

Met de cricut heb ik 2 keer de schaduw van de 1 en 2x de schaduw van de 0 uitgesneden.
Dan de 1 en 0 uitgesneden.
De achterste 1 en 0 aan elkaar gelijmd en aan de bovenkant op een dikke cm geritst.
Dan de voorste 1 en 0 op de achterkant gelegd en ook aan elkaar gelijmd en dan aan de bovenkant aan de achterkant gelijmd.

De 1 en 0 met diverse stempels gestempeld en gemaskerd.
Hier voor ben ik door 10 jaar stempels gestruind.
Zo vind je op de kaart de klaproos van afgelopen april, maar ook de dame van sheet 06, de aller eerste stempels die ik van Stampinback kocht.
Daarna alles ingekleurd met Copics en met een zwarte stift een lijn om de cijfers getrokken.
Deze dan op de kaart gelijmd.

Ik hoop dat we nog lang van de mooie stempels van Stampinback mogen genieten.
Wat mij betreft minstens nog 10 jaar er bij

Groetjes
                                                                   

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: