zaterdag 13 augustus 2016

Jubileum



10 jaar maken Ank en Fred al die prachtige stempels. Van harte gefeliciteerd. Bij een jubileum hoort een kaart en Wiepke heeft bedacht dat dat een mooie challenge zou zijn. Dus met deze kaart doe ik mee met de challenge. Ik heb een standaard stukje wit papier voorzien van een dun laagje gesso. Hierop met een sterren stencil en wat structuurpasta de sterretjes aangebracht. Links onder in de hoek zit een stansje van Tim Holtz . Hierna heb ik opnieuw met gesso de hele kaart in gesmeerd. Deze heb ik nat gemaakt en een paar kleuren aquatint toegevoegd. Met een bijpassende kleur distress inkt het script en de sterren gestempeld. De bloemen en de vogel  op een apart stukje papier gestempeld en ingekleurd.  De 10 onder de vogel is een stans waarvan ik er meerdere op elkaar heb geplakt. Deze in dezelfde kleur gemaakt als de rest. Alles op de kaart geplakt en wat witte en gouden accenten aangebracht. De tekst met goud geembost.
 
Ank en Fred bedankt voor alle prachtige stempels van de afgelopen 10 jaar. Groetjes Mirjam.


Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Gery zei

Zag je kaart op FB en wilde eens eerst even kijken, hoe je dit kleurrijke werk gemaakt had.
Wat een geweldig mooie en in het oog springende kaart is dit.
Prachtig staaltje stempelwerk verricht, Mirjam!
Schitterend!
Groetjes Gery