dinsdag 4 november 2014

Stampinback kit 150 - Two atc's and a card...

klik op de afbeelding om deze vergroot te bekijken.

Op de linker atc 3 x stencil SB Circle 2 gecombineerd met blauwe, gele en groene Distress Inkten. Hierop de vreemde vogel en de tekst gestempeld van Stampinback Kit 150. En toen viel mijn Stazon inktpad op de atc...zwarte lijnen dus, die er niet afgaan. De atc heb ik niet weggegooid maar heb nog een paar keer het het inktpad bovenaan het kaartje lichtjes afgedrukt...en het staat wel artistiek eigenlijk, dus heb dat bij de tweede atc ook maar gedaan :-).
De vreemde vogel ontkleurd met verdunde bleek en een penseeltje en deels weer ingekleurd met een marker en witte gel pen.

De rechter atc heeft een ondergrond van dezelfde kleuren, die ik op mijn craftsheet had aangebracht...hier het kaartje doorheen gehaald. Ook hier stempels van Kit 150 gebruikt.
.........................


 Op Stampinback karton met Stazon Dove Grey de grote-vormen-stempel van Kit 150 diverse keren afgedrukt. Hierover Dylusions Ink Sprays gespoten...waardoor de stempelafdrukken niet verdwijnen maar juist door de combinatie van Stampinback karton én de Stazon Dove Grey als een soort resist werkt. Op apart papier dat ik besproeid had met groene en gele Dylusions Ink Sprays. het meisje met de paardenstaart van Kit 150 afgedrukt en details aangebracht met witte gel pen. De randen van het kaartje met zwarte inkt bewerkt en het kaartje op de grotere kaart gelijmd. Nog 3 keer één van de cirkel stempels van Kit 150 afgedrukt, net zoals de tekst van Kit 148 en ook deze wat bewerkt met de witte gel pen. Langs de randen van de kaart met een zwarte Sharpie een wiebellijntje aangebracht. De kaart gemat op een zachtgroene onderkaart.

Bedankt voor de interesse en de eventuele reactie!

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)
 
 

4 opmerkingen:

Gerrina zei

Alle drie zo'n mooie achtergronden weer! Enne de ATC's vind ik zo grappig! Groetjes, Gerrina

Confettiny zei

Wat een leuke ATC's, Alie!
Zijn ze te ruil?

Ik ga binnenkort ook eens met deze 2e stempelset van jou aan de slag.
Want ik vind de stempels zo leuk en veelzijdig, dat ik de kit heb aangeschaft. ;-)

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Sorry, de atc's zijn niet te ruil dit keer, deze gaan de eigen verzameling in.
Wat leuk dat je de kit hebt aangeschaft..ben benieuwd wat voor inspiratie je laat zien ermee Confettini!
Groetjes, Alie

maria's knutselplezier zei

Prachtige originele kaarten weer Alie, dit heb je weer super mooi neergezet voor ons , je stempelset is een echte "must have"!!!

Groetjes
Maria