dinsdag 24 december 2013

~~~XMAS~~~


Hoewel de december stempel sheet 142 van Stampinback vooral stempels bevat voor het voorjaar en zelfs de zomer, vond ik het ook wel een uitdaging om er Kerstkaartjes mee te maken...en ik vind het ook gelukt zelfs. Op wit Stampinback stempelkarton heb ik de zonnebloem van sheet 142 afgedrukt met zwarte Versafine. Vervolgens heb ik hier omheen een driehoek getekend en uitgesneden. De bladeren ingekleurd met een goudkleurige gel pen. Op het hart van de bloem de stempel Xmas afgedrukt met Versafine en verhit met wit embossingpoeder. De stempel komt van de Stampinback sheet 126A.
De driehoek gemat op een rechthoekige zwarte kaart, daarna deels op een rechthoekige witte kaart en tot slot op een goudbruine onderkaart. Met witte en goudkleurige gel pennen sterretjes en stipjes aangebracht en de "kerstboom" een witte stamp gegeven. Tot slot de driehoek ook omlijnd met witte gel pen.

Hierbij wil ik iedereen zinvolle en warm voelende Kerstdagen toewensen met mensen die je lief zijn...ook die in gedachten...

Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)


1 opmerking:

Unknown zei

Wat een originele manier om de zonnebloem zo te gebruiken!
En ook voor jou natuurlijk hele fijne kerstdagen!