zondag 4 juni 2017

Shakertulpen


De achtergrond is SB karton geveegd over een craftsheet met distress inkten. Daar heb ik de pot uit gestanst. Het deksel heb ik met zilver gekleurd. Achter de kaart heb ik een stukje plastic geplakt (van een verpakking of zo) Daarop heb ik een paar lagen foamtape geplakt, de nodige kraaltjes en pailletten in de open ruimte gelegd en een scrap bijpassend papier op de foamtape geplakt. Langs de zijkanten van de kaart heb ook met foamtape geplakt en dat geheel heb ik op de kaartbasis geplakt. Op een los stukje papier heb ik een aantal tulpen en de gieter gestempeld, ingekleurd en uitgeknipt. Ik heb de deksle weer op zijn plek geplakt, de bloemen zonder bol in de vaas geschoven en drie tulpen op de grond gelegd. De gieter heb ik met een stukje foam boven de vaas geplakt.


Omdat de kaart voor mijn jarige schoondochter was heb ik de tekst 'happy' er in drie kleuren blauw voorop geplakt en 'birthday' binnen in. Ook de envelop heb ik mooi bestempeld (sheet 164)en zacht ingekleurd. 

Fijne dag,
Josje


Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: