zondag 25 juni 2017

Just coffee


Nadat ik had uitgepuzzeld hoe een turnaround stencil moest werken ben ik aan de gang gegaan met een stukje freezer papier (dat is glad en stevig) en een mesje. (de kant en klare stencils vind je via deze link) Op SB karton heb ik het gesponst in vier kleuren distress en dat bleef liggen, tot ik bedacht dat er vandaag nog een kaart op blog moest. Eerst heb ik de vierkantjes op een scrap bruin papier geplakt. Vanwege de kleuren heb ik gekozen voor de koffiebeker van sheet 136. Ik heb ze afgedrukt op Academia papier met vintage photo distress inkt en met een penseel de inkt uitgewassen. Op de grote beker heb ik met de rode inkt de tekst gestempeld. Het woord 'just' ( van de dymo teksten) kreeg ik met behulp van de stempelhulp en strookjes tape op de juiste plek. Op de kleine, aan de kant geduwde bekers heb ik 'tea' gestempeld. Op een groot vierkant heb ik de koffieboom langs de rand afgedrukt. En zo heb ik een kaart voor een echte koffieliefhebber!
Fijne dag!
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: