zaterdag 24 juni 2017

Monsterlijke uitdaging


De achtergrond van deze kaart is gemaakt met een stencil. Ik was met dit stencil aan het spelen, had een achtergrond met verf gemaakt en heb toen het stencil 'schoongeveegd' op een stukje papier. Met dit resultaat, dat me een paar dagen aan heeft zitten kijken. En toen kwam er een vlop op de deurmat met deze supergeweldige monsters (vind ik). Die heb ik uitgesneden uit een restje papier, opgeplakt en van wiebeloogjes voorzien. DE tekst is uit hetzelfde stuk papier gestanst. En waar is nu het stempel?  Het heeft even geduurd, maar toen ontdekte ik dat de frummel onder de gieter van sheet 166 een bloem voorstelde! Die heb ik met grijzen inkt zo vaak als mogelijk op mijn steeds kleiner wordende restje afgedrukt en met een glitterpoeder geĆ«mbost. Daarna heb ik ze uitgeknipt en op een metalen stukje draad geplakt. Ook deze kaart heeft weer iets van beweging.
fijne dag!
Josje


Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: