dinsdag 30 juni 2015

Nieuws en meer nieuws.

De laatste dag van de maand alweer.
Morgen is het alweer 1 juli en zal onze gast designer haar eerste blog bericht en kaart hier op het blog plaatsen.
Wij zijn er trots op dat wij Mirjam Vree aan jullie voor mogen stellen als onze gast designer voor de maanden Juli en Augustus.
Dat beloofd veel goeds, dat kan ik jullie alvast wel verklappen.

Maar we hebben ook nieuwe stempels !!
En voor de vakantiemaanden hebben we dan ook een toepasselijk sheet ontworpen met onder andere een super gaaf alfabet en schitterende Skyline.
Met de Skyline stempel hebben we trouwens ook weer een YouTube video, deze keer in twee delen gemaakt.
Deze video's staan al op het tutorialblog!


Natuurlijk weer verkrijgbaar als 2 halve unmounted sheets of als kant en klare KIT 154 ABC+.

Ik probeer altijd om op de eerste kaart die ik maak, stempels te gebruiken van zowel de nieuwe KIT als van de KIT ervoor.
Dat viel me deze keer nog niet mee want ze zijn wel heel erg verschillend.


Het boeket van KIT 153 heb ik op SB karton gestempeld met StazOn Midnight Blue.
Ik heb het hele boeket ingekleurd met een blauwe en witte Darwi Acryl Opak verfstift ( vergelijkbaar met Posca verfstiften maar blijven net iets langer nat)
Door nat in nat te werken kun je het wit mooi blenden met de blauwe verfstift.
Daarna de letters van KIT 154 op een stukje SB karton gestempeld en uitgeknipt.
Met foamtape de letters op de kaart geplakt.

Groetjes Ank


Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Mooie nieuwe sheets, die letters vind ik echt top!
En Mirjam: veel plezier als Gastdesigner, ik zag bij de nieuwe sheets op de site van SB al veel moois (ook van jou dus!) voorbijkomen :-)
Groetjes, Alie