dinsdag 3 maart 2015

Polaroid van Audrey.


De basis is een A6 SB karton.
Hierop heb ik de tekstempel " HAPPINESS" met StazOn Ganache een aantal keer afgedrukt.
Ik heb hierbij de stempel niet gewoon be-inkt maar met het inktkussen de inkt van boven naar beneden over de stempel gesleept wat een streperig effect geeft.
Op een ander stuk SB karton heb ik met dezelfde inkt de polaroid stempel afgedrukt en de buitenkant hiervan afgemaskerd om Audrey erin te stempelen.
De tekst paste er precies onder.
De wijzerplaat heb ik afgedrukt zonder de tekst binnenin te be-inkten.
Ik heb de uiteinden van de hoekswirl gebruikt als wijzers.
Lipjes nog rood kleuren en de polaroid uitsnijden en met foamtape op de onderkaart geplakt.
Op de polaroid stempel na zijn alle stempels van KIT 152

Groetjes Ank


Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

4 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Gave kaders, mooie kaart Ank!
Groetjes, Alie

Marielle Weichert zei

Hele leuke kaart!

Ellen zei

Dat ik daar nou zelf niet aan gdacht heb.
Super kaart

Gerrina zei

Wat een mooie stempelcombinatie! Helemaal passend! Fijn weekend, Gerrina