zondag 29 maart 2015

Allemaal beestjes


Op de een of andere manier blijven de copics me toch fascineren en ik heb nog een stel oude SB-alcoholpennen liggen. Dus toch weer eens geprobeerd. Sommige pennen zijn uitgedroogd, maar met een doseerflesje alcohol op tafel kun je die prima gebruiken. 
Deze kaart heb ik gemaakt met 'gewoon' 250 grams papier en de afdrukken zijn met zwarte versafine gemaakt. En toen maar proberen om met de alcoholstiften de boel in te kleuren en te blenden. Om de dieren te gronden heb ik een groene lijn getrokken, en in diverse kleuren groen en blauw de achtergrond gesponst. Op de ondergrond heb ik, deels met stiften en deels met zwart potlood, schaduw aangebracht. Voor de wolkjes heb ik een stans gebruikt om ze mooi te kunnen sponsen. Tot besluit heb ik met een witte gelpen de wolken omlijst en het licht in de ogen en op de theepot geaccentueerd. Zal ik nou toch wel of toch niet aan de copics beginnen, want het is leuk om te doen!

De vlaggetjes komen uit kit 151, de tekst (samen met 'kop op' en 'beterschap') is in dat leuke 'idiot' lettertype. De kikker zat in kit 149, maar de muisjes zijn al heel erg oud. Gelukkig zijn ze nog los te koop: de theepotmuis vind je hier en het kaasmuisje is zelfs gratis te kiezen bij een bestelling van € 25,00! 
Fijne dag,
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

!neke zei

Hij is leuk !!!!!!!!