woensdag 28 mei 2014

Nog een Gelli plate print.


Ik heb natuurlijk een aantal verschillende printjes gemaakt met mijn home made gelli plate.
( zie mijn post van zondag 25 mei )
Ook deze kaart heeft een achtergrond van een Gelli print.
Hiervoor heb ik alleen bruine en witte acrylverf over de Gelli plate gebrayerd.
Daarna heb ik een stempel, uiteraard zonder inkt, in de natte verf gedrukt. ( deze stempel is niet meer los verkrijgbaar )
Steeds de verf stempel op een klad papiertje afgedrukt voordat ik hem weer in de verf drukte.
Een gescheurde reep papier over de Gelli plate gelegd en toen mijn afdruk op wit glad cardstock gemaakt.
Zo kreeg ik een mooi leeg stuk om mijn tekst op te stempelen.
Vanwege de bruine kleur ben ik voor een chocolade tekst gegaan die ik met StazOn Timber Brown heb gestempeld.

Groetjes Ank
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

4 opmerkingen:

Anneke zei

Prachtige achtergrond. Mooie kaart. Groetjes Anneke.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Ook deze is gaaf geworden Ank.
groetjes, Alie :-)

Gerrina zei

Wat een gave achtergrond weer! Groetjes, Gerrina

Unknown zei

Idee om in plaats van een kladpapiertje je stempel 'schoon te maken' op een andere kaart? Dan krijg je volgens mij twee prachtige kaarten :-)