dinsdag 27 mei 2014

ATC's - Gelli prints - Grijsbord - Stampinback stamps

 klik op de foto om deze vergroot te bekijken.

Gelli prints maken is zó leuk, maar er blijven ook steeds reststukjes over! Stampinback heeft grijsbord van 2 mm dik (ook) op ATC formaat...ideaal dus voor stevige ATC's waardoor de Gelli prints mooi in vorm blijven. Geprobeerd heb ik om bij de reststukjes passende stempels te vinden...het ging me niet om het oppimpen van de ATC's maar om de combi van Stampinback stempels en de ondergrondjes.
Natuurlijk is dit ook leuk om te doen, met inkten en stencils, etc....een gelli plate is geen must.

Het kostte me geen moeite om stempels te vinden bij de ondergrondjes...Stampinback heeft zoveel mooie stempels en stencils!! Dwaal maar eens rond op de website...

Het gave kastje is speciaal door mijn man voor ATC's gemaakt - van resthout :-)

Wil je de ATC's stuk voor stuk bekijken, dan kan dat op mijn
BLOG 


......................

    

En ook nog twee kaarten met stempels van Sheet 134 B
nog steeds als sheet te koop maar deze stempels zijn dus ook
los te koop, zie Pagina 1 en 2

Hartelijke groet/Kind regards, Alie 


Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

4 opmerkingen:

Gerrina zei

Dat je ATC's super zijn had ik al op je blog gezet...maar deze kaarten mogen er ook zijn! Mooi die ritsen in al die kleuren! Groetjes, Gerrina

Gerrittina zei

Wauw, wat een gaaf kastje. Die ATC's ga ik nog eens op jouw blog bekijken. Die kaarten zijn ook erg leuk. Trouwens, ik ben ook zo blij met mijn gelli plate. :0)

Gr. GZ

Mag het een onsje minder zijn, zei

Gaaf kastje ! met moie ATCtjes en prachtige kaarten.

Words and Pictures zei

Absolutely stunning ATCs - and a beautiful case for them too... Great cards as well - what amazing work from Alie!
Alison xx