woensdag 30 mei 2018

Hoe een boottochtje een kaart ontwerp werd.



 Gisteren had ik met collega's een uitje van de personeelsvereniging. We gingen daarbij een stukje varen in een fluisterboot. Voor dat het door onweer en bliksem te spannend werd voor ons om verder te varen zagen we vlak boven het water prachtige libellen vliegen. Hun vleugels diep donkerblauw bijna zwart.  Voor deze kaart maakte ik een ondergrond van verf en met een gouden pasta heb ik er de vierkantjes op gemaakt. De pasta heb ik vervolgens zo heet gemaakt dat hij ging koken en daardoor een mooie structuur gaf. Hierop heb ik met sprays wat oranje toegevoegd. De vlinder gestempeld, ingekleurd en uitgeknipt  en op de vleugels crackle pasta aangebracht. De tekst is weer een quote die ik op pinterest vond. De kaart gemat op een zwarte ondergrond en een crème kaart.

Fijne dag, groetjes Mirjam.

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.