zaterdag 12 mei 2018

Challenge mei


Met het Art Specially achter de rug is de challenge van mei: Gebruik een aankoop van de AS in combinatie met Stampinback stempels. Voor mij was de grootste aankoop de Arc Punch om mijn eigen journals te maken. Daarom heb ik ook een pagina gemaakt hiervoor. Op de ondergrond spray die ik gemaakt met primary elements. Ook heb ik een stencil van Tim Holtz gekocht en deze heb ik met resist spray gebruikt. Vervolgens kon ik het natuurlijk niet laten om uitgebreid in de bakken te snuffelen bij Stampinback en daaruit heb ik schaamteloos veel stempeltjes gekozen. Deze heb ik terug laten komen in de rand. Als voorgrond stempel deze dame van plate 24 die Fred al voor me gemaakt had. Ik heb een geweldig weekend gehad tijdens het Art Specially ik hoop jij ook.

Fijne dag, Groetjes Mirjam.

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: