dinsdag 29 november 2016

Dag poes


Een snelle kaart deze keer.
Het zijn niet alleen mensen die een leegte achter kunnen laten na hun overlijden maar ook zeker onze huisdieren zorgen vaak voor een groot gemis als ze er niet meer zijn.
Deze poes ( niet meer los te koop ) is al een oude stempel en ik heb hem afgedrukt met Distress inkt kleur Rusty Hinge.
Daarna heb ik de inkt van de afdruk en een dove pen gebruikt om de poes een beetje in te kleuren.
( mijn dove blenderpen is inmiddels allang leeg en vul ik met gewoon kraanwater door de punt eruit te trekken )
Daarna alleen nog even de tekst met StazOn gestempeld en een kringelrandje rond de kaart gezet met een zwarte lakstift.
Ook het oogje van de poes heb ik met de lakstift wat beter op laten vallen.

Groetjes Ank

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: