dinsdag 6 september 2016

So sorry


Deze kaart was iets ingewikkelder om te maken.
Ik ben begonnen met het afplakken van de helft van het rubber van de grote achtergrond stempel met maskertape.
De overgebleven helft heb ik goed vet be-inkt met versamark.
Daarna de maskertape over de net be-inkte helft geplakt en de andere helft be-inkt met een zwarte dye inkt, in dit geval was dat Memento.
Het maskertape eraf halen en direct afdrukken op de kaart en bestrooien met clear embossing poeder.
Met een heattool verhitten tot alle embossingpoeder is gesmolten.
De witte helft sponsen met dezelfde zwarte inkt.
Met een babydoekje de inkt van de embossing weg gepoetst waardoor ook de inkt op het papier wat lichter werd.
Dit was eigenlijk niet mijn bedoeling geweest, had gewoon keukenpapier moeten gebruiken maar eigenlijk vond ik het resultaat wel mooi en heb het zo gelaten, iets minder hard dan pikzwart geweest zou zijn.
Daarna nog een ster gestempeld en uitgeknipt en op de kaart geplakt.

Groetjes Ank.

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Miranda zei

Hi Ank, wat een mooie creaties steeds met deze achtergrondstempel...ook helemaal mijn ding......super! groetjes Miranda