zondag 25 september 2016

Hello Saima


Een kaart maken op vakantie is leuk als het regent, maar de middelen zijn vaak beperkt. De kaart van vandaag is gemaakt met 2 kleuren distress (mini's, daarvan passen er 15 in een clear case!) en 2 kleuren Hero arts inkt (pale tomatoe en wet cement), ook de mini's, plus zwart. Verder heb ik een liniaal, een mini stencil, een aquareleerbaar potlood en een penseel gebruikt. 
Ik ben begonnen met twee kleuren inkt op het stencil te vegen en dat eerst met mijn vinger uit te smeren. De tweede ronde heb ik met een babywipe gedaan. Met de liniaal en het potlood heb ik de zwarte lijn getrokken, met een penseel heb ik die wat verbreed. Met mijn misti-doosje (ideaal ook om stencils in op te bergen) heb ik de tekst van sheet 162 gestempeld, eerst in het rood, toen in de cement kleur en dan nog een keer met rood. Met hickory smoke heb ik de randen donkerder gemaakt, aangevuld met het potlood. Tot besluit heb ik wat ' smoke' druppels laten vallen van de penseel. 
En toen begon het buiten weer droog te worden!
Fijne dag, Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: