vrijdag 13 november 2015

Be Different


Bij deze laarzen moest ik zomaar ineens aan klein duimpje denken.
Ik had de stempel van de laarzen al los van elkaar geknipt.
Om de beentjes van mijn klein duimpje passend te maken in de laarzen moest ik ze ook wat dichter bij elkaar afdrukken.
Daarvoor eerst de linkse laars gestempeld en gemaskerd, daarna de rechtse laars er een stukje overheen afgedrukt zodat de bovenkanten dicht tegen elkaar kwamen.
Nu de andere laars ook gemaskerd en mijn klein duimpje erboven gestempeld.
Het ratje vond ik er wel geinig bij omdat die zo mooi omhoog kijkt.
Mooie tekst erbij en wat zonnestraaltjes.
De hele achtergrond heb ik ingekleurd met distress inkt en een waterpenseel.
Met dezelfde kleuren distress inkt, delen van de grote achtergrondstempel afgedrukt en stukken van een script stempel.
En toen miste ik links op de kaart nog wat.
Hier de rij met cirkels weer met StazOn afgedrukt en het binnendeel met chloor wat gebleekt.
En met een big smile was deze missie dus duidelijk weer geslaagd.
Een typisch voorbeeld van "outside the box" stempelen.

Groetjes Ank
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

3 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Weer een fantastische kaart!!! Wat een leuk idee, dat mannetje met de zeven mijl laarzen,, en die lachende rat,super ook je inkleuring , prachtige kaart!!!

Groetjes
Maria

Anne zei

Wat een leuke kaart weer Ank!
Waar haal je toch de ideeën vandaan?
Groetjes Anne-Marie

Ellen zei

Het is een schatje