dinsdag 29 september 2015

With Love

Wie kent haar nog ? deze oude stempel van het meisje Sweet genaamd.
Moet wel toegeven dat het een gepuzzel was om haar in het ovaal te krijgen.
Een beetje het verhaal van wie was er eerder, de kip of het ei.
Je zou denken eerst het ovaal... toch kon dit niet vanwege de bolletjes in het ovaal die ik niet door het meisje heen wilde hebben.
Ik heb het opgelost door niet het ovaal meteen op de kaart te stempelen maar op maskerpapier.
Uitgeknipt en het buitenste deel van het ovaal masker op de kaart geplakt.
Hier heb ik het meisje in gestempeld en gemaskerd.
Ovaal masker verwijderd en het ovaal gestempeld.
Daarna nog wat vlindertjes, pijltjes en een tekst.
Alles ingekleurd en nog wat waterspettertjes laten vallen en deze omlijnt met een fineliner.

Dat ook de hele oude stempels nog goed te combineren zijn met nieuwe stempels bewijzen deze 2 kaarten maar weer.
De beschrijving van de kaart hieronder staat op mijn "uit en thuis" blog.


Groetjes Ank

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

3 opmerkingen:

Gerrina zei

Leuk effect die bolletjes in het ovaal! En een hele mooie kaart weer! Groetjes, Gerrina

maria's knutselplezier zei

Prachtig Ank wat een explosie van kleur en accenten , wat hou ik van je werk!!!

Groetjes
Maria

Ellie Knol zei

ja, helemaal eens met mijn voorgangsters.. ook weer een echte Ank..