dinsdag 5 mei 2015

Overstap van 152 naar 153


Nu ik ze eenmaal heb, snap ik niet dat we niet veel eerder grote cijfer stempels hebben gemaakt...
Meestal probeer ik om op de eerste kaart die ik maak met nieuwe stempels, de stempels van de maand ervoor hiermee te combineren.
De vriendin van onze zoon wordt 18 jaar en was de inspiratie voor deze kaart.

De dansende dame en bubbels zijn van KIT 152.
Hoera 18 jaar en het stukje bloemen rechts boven zijn van KIT 153.
Alles ingekleurd met Memento markers.

Groetjes Ank
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

3 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Prachtige kaart Ank, je cijfers zijn een echte voltreffer, eventjes bekomen van het Event, maar ze staan alvast op mijn verlanglijstje!!

Groetjes
Maria

Gerrina zei

Ja gaat als een speer Ank! Heel mooi deze, maar ook de rustige van vandaag in de volgende post is mooi! Groetjes, Gerrina

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat zal ze blij zijn met deze mooie kaart!