zondag 8 februari 2015

Winter fun


Wakker worden op zaterdagmorgen en dan ligt er een flink pak sneeuw. Wat een plezier voor heel veel kinderen. Zo kwam de inspiratie voor mijn tweede art journaling: kun je sneeuw door middel van laagjes en verschillende media echt laten lijken. Zoals wel vaker loopt het heel anders. Ik vond er niets aan, de wolken met het stencil werden niet mooi en het reliĆ«f was ook niet naar mijn zin.  Dan maar een meisje met sneeuwpop maken en inkleuren. Met een stel oude SB-alcoholstiften, want ik moest toch eens kijken hoe dat werkte. Niet slecht voor een eerste keer, vond ik. De sneeuwpop heb ik met glasbeads bedekt, net als delen van de 'sneeuw'. Voordat ik het meisje met sneeuwpop opgeplakt heb, heb ik op de achtergrond met een zwart potlood de contouren getekend en weer weggeveegd. Het dorpje heb ik twee keer afgedrukt en met dezelfde inkt ingekleurd als de bandafdruk op de voorgrond. Om het af te maken heb ik met een zwarte pen een paar vogeltjes, lijntjes en bolletjes getekend. Tot besluit nog een detailfoto. 


Wie zich vandaag verveelt, die kan nog van 11-16 uur naar Tilburg naar het open huis bij Ank en Fred op zoek naar leuke koopjes!

Fijne dag,
Josje

3 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Prachtige pagina, en spijtig dat ik niet wat dichter woon , want dan kwam ik zeker een keertje langs voor die leuke koopjes!!

Groetjes
Maria

Mag het een onsje minder zijn, zei

WOW wat prachtig Josje !!

Gerrina zei

Wat een mooi wintertafereel; mooie structuren! Groetjes, Gerrina