vrijdag 2 januari 2015

Let's Party.

Ik wens iedereen een gezond en creatief jaar toe. Met het feestje van de jaarwisseling nog in mijn hoofd heb ik voor deze kaart gekozen.

Als eerste heb ik de grootste slinger gestempeld met Stazon op SB karton A6 formaat. Daarna gemaskerd en de iets kleiner slinger gestempeld. Ook die een stukje gemaskerd en de allerkleinste slinger gestempeld.
Rechts de cupcake gestempeld en de drie ballonnen  met behulp van maskers. De draadjes heb ik daarna getekend met een fineliner en lineaal.
Als laatste de tekst gestempeld.
Daarna alles ingekleurd met Memento markers.
Kaartje gemat en op een dubbelgevouwen kaart geplakt.


Alle stempels staan op de nieuwste kit 151. Ik vind hem zooooooo leuk!


groetjes Henriëtte


Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

2 opmerkingen:

Ballie (Bennarda) zei

super kaartje , Henriëtte.
groetjes Ballie (Bennarda)

Mag het een onsje minder zijn, zei

Helemaal leuk.