zondag 11 januari 2015

Hoera, een jarige....


....en er staan twee kaarten voor haar klaar.
Eerst even de jarige, dat is Annemarie, mijn pedicurecollega, die vandaag 22 wordt en sinds 2 januari samenwoont met Italiaanse Antonio. Beide kaarten zijn gemaakt met stempels uit kit 151, de voetjes komen van stencil footstep edge. Links is kaart nummer 1, die heb ik eerst met tattered rose gesponst, vlaggetjes en tekst gestempeld en zwarte geëmbost. Dan de vlaggetjes ingekleurd, met het idee, dat niet alles Italiaans hoefde te zijn, maar dat er ook roze vlaggetjes tussen zouden komen. Eenmaal droog vond ik dat geen goed idee meer. Misschien kan ik dan onderaan met de roze voetjes een meisjes-accent aanbrengen. Na één voetje bedacht ik, dat het visitekaartje van Annemarie een roze met een grijs voetje moet worden, vandaar de grijze voetjes de andere kant op. De letters van Happy Birthday werpen hun schaduw naar achteren. Eenmaal af zag ik dat het niet was wat ik in gedachten had: een strakke kaart. Zo is nummer twee ontstaan. Gewoon wit SB-karton, met zwarte inkt gestempeld en alleen de Italiaanse kleuren er in. Maar toch..... ik heb op dit moment nog geen idee welke kaart ik haar geef, misschien wel alle twee! 
Hebben jullie dat ook wel eens? Laat maar weten!
Josje

Geen opmerkingen: