woensdag 11 september 2013

Perfect , just the way you are


Voor deze kaart heb ik de prachtige rozen stempel gebruikt en hem afgedrukt met StazOn Midi Gothic Purple op Stampinback karton.
Het kaartje was eigenlijk bedoeld als achtergrond voor een andere kaart maar ik vond het zo mooi  .... zonde om er nog van alles overheen te plakken.
Ik heb me daarom beperkt tot een klein gestempeld en uitgeknipt tekst labeltje met een tekstje wat toevallig heel mooi in het labeltje paste maar die vooral mooi bij de kaart paste.
Het labeltje met foam tape opgeplakt.
Heel eenvoudig tien minuten kaartje maar meer heeft het kaartje ook niet nodig.
De meeste tijd zit bij dit kaartje in het snijden en plakken van het papier.

Pin It! Groetjes Ank

5 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Ja je kaart is heel mooi!!! En wat een mooie stempel weer!!! Super!!

Groetjes
Maria

Miranda zei

Hoi Ank, wat een chique kaart en je vorige veren kaart ook, ik hou wel van die ton sur ton kaarten.
groetjes Miranda

Folkje zei

Heel mooi!!

groetjes
Folkje

Gerrina zei

Een mooie en elegante kaart! Groetjes, Gerrina

Wil zei

Ow wauw!! Ik kwam deze kaart tegen op FB, kom via daar op je blog (ben gelijk volger geworden!) en heb ook gelijk jullie FB pagina geliked. Wat hebben jullie prachtige stempels zeg! Ik vind deze kleur ook zo mooi! Ben al even in de winkel wezen kijken, maar daar zie ik veeeeeeeel te veeeeeel mooie dinge hahahha Ik ga nog even verder rondsnuffelen hoor :)

groetjes,Wil