zondag 1 september 2013

Liefde oogsten

Vandaag is het alweer september, op weg naar de herfst, maar met een nieuw sheet vol heerlijke stempels! Kijk maar:
 Twee kaarten vandaag, dezelfde stempels, andere kleuren.
Een paar weken geleden had ik met alcoholinkt op fotopapier een aantal achtergronden gemaakt. Van de eerste, felle achtergrond heb ik toen de kaart laten zien, maar op elke volgende kaart werden de kleuren zachter. Een daarvan heb ik gebruikt om de bovenste kaart van te maken. Bijzonder is, dat ik de afdrukken met zwarte stazon heb gemaakt, iets wat eigenlijk niet kan op alcohol. Maar hier lukte het prima.De tekst is al wat ouder, ik heb hem in twee delen geknipt. 

Pin It!

Groetjes Josje

6 opmerkingen:

Anneke zei

Deze twee mensen gaan een kleurrijk leven in. Het eerste kaartje vindt ik geweldig heel mooi de achtergrond. Fijne zondag Anneke. www.annekescardart.blogspot.com

maria's knutselplezier zei

Twee super mooie kaarten met weer een prachtige stempel!!!Eentje voor in mijn collectie, kan niet anders!!!

Groetjes
Maria

Gerrina zei

Allebei mooi, maar de 1e vind ik echt super! Groetjes, Gerrina

Mag het een onsje minder zijn, zei

Prachtig Josje, mijn voorkeur gaat uit naar de tweede kaart.

Rosie zei

Both cards are soooo beautiful.

Ballie (Bennarda) zei

Josje, toppie allebei de kaarten, geweldige kleuren.
gr Ballie