maandag 3 december 2012

Stempel van de week

Dit is de nieuwe stempel van de week. En natuurlijk is ook deze stempel deze week extra voordelig . Je vind hem hier in de webshop.

En dit is de kaart die ik er mee gemaakt heb. Om te beginnen heb ik de paint smutch, zo heet de stempel, langs de rand van de kaart afgedrukt met Bundled sage. Daar heb ik een mat op geplakt in Broken china. En daarop de achtergrond. Die achtergrond heb ik gemaakt met een aantal kleuren distress stain. Eerst goed drogen en dan met Versa Mark de smutch er diagonaal op gestempeld. Dit heb ik met clear embossingpoeder geembost. En er dan Walnut stain over gesmeerd, gewoon direct met de inktpad op het papier. Alles goed laten drogen en dan even oppoetsen. Vervolgens heb ik met Memento Tuxedo black de Boefjes afbeelding gestempeld en ingekleurd met alcoholmarkers. Ook de Boefjes lijn is flink afgeprijsd, je vind ze hier. De afbeelding is met foam op de kaart geplakt.

5 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Prachtig gedaan Ellen, ik dacht al wat kun je met zo'n stempel nu aanvangen, maar jij maakt er een fantastisch mooie achtergrond mee, zou ik zelf nooit niet op komen!!!

groetjes
Maria

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Nou dacht ik dat ik heel wat stempels van SB in huis had, maar tot nu toe, heb ik nog geen weekstempel in huis :-)
Leuk effect op deze kaart Ellen.

groetjes, Alie

Riannerizanti.blogspot.nl zei

ik vind het resultaat geweldig .
ben benieuwd naar de andere.
groetjes Rianne

Ballie (Bennarda) zei

Super mooi kaartje, Ellen, geweldig idee.
groetjes Bennarda (Ballie)

Janny Jager zei

Heel leuk en mooi wat je met de stempel hebt gemaakt.

Groetjes Janny