zaterdag 14 april 2018

Mijn eerste

Het thema van deze challenge is: Gebruikt je oudste Stampinback stempels.
Daar heb ik even over moeten denken, want is stempel al een met Stampinback.
Ik had gedacht sheet 6 te gebruiken, een van mijn eerste aankopen.
Maar toen ik in het kaartenarchief  ging kijken bleek dat niet mijn eerste aanwinst te zijn.

Lang geleden heb ik een geweldige dag gehad op mijn eerste Stampinbackdag.
En daar de stempels gekocht die ik op bovenstaande kaart heb gebruikt.
Hoe ik de kaart gemaakt heb?
Ik moet ook gokken.

Op Stampinback karton met perfect resist de vingerafdrukken gestempeld en goed laten drogen.
Dan met Stazon jet black de andere vingerafdrukken en de tekst gestempeld.
Daarna met Distress inkt de achtergrond gekleurd.
Op een restje Stampinback karton de giraffe gestempeld met Stazon en uitgeknipt en gemat op zwart papier.

Om er een kaart van te maken het paneel gemat op zwart papier en er en rij eyelets in gemaakt.
Dit weer op een bruine mat en dan op een zwarte kaart.
Als laatste de giraffe met distress ingekleurd en op de kaart gelijmd.

Vandaag dus geen nieuwe kaart, maar mijn allereerste Stampinback kaart

Groetjes



Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: