Steeds vaker merken wij dat mensen die bij ons in de webshop een bestelling plaatsen onder een gmail of hotmail adres, onze bevestigingsmail niet ontvangen.
Deze 2 providers schijnen onze mail heeeeeel vaak als spam te zien en laten vaak de mail niet eens door tot de spam map van de gebruiker.
Hierdoor denken deze klanten misschien dat wij niet reageren op hun bestelling terwijl wij dat wel doen, het bereikt alleen de klant niet.
Wij willen onze klanten daarom verzoeken om geen gmail of hotmail te gebruiken bij het plaatsen van een bestelling, of er in ieder geval voor te zorgen dat de spamfilter niet zo hoog ingesteld staat dat mail van een bedrijfsaccount zoals die van ons gewoon niet meer binnen komt.
Wij kunnen daar zelf helaas niets aan veranderen.
Ik weet ook niet of de automatische bevestiging wel bij de klant aankomt ?
Wij krijgen de bestelling in ieder geval wel gewoon binnen.
Wanneer je op werkdagen binnen 2 dagen niets van ons hoort klopt er iets niet.
Stuur ons dan even een mailtje zodat we je kunnen bellen.
Groetjes Ank en Fred.
1 opmerking:
In gmail kun je het instellen als geen spam, maar dan stoppen ze de mail weer in een andere map als sociaal, reclame of update. ik heb inmiddels door schade en schande geleerd alle mappen na te kijken!
Een reactie posten