zondag 23 juli 2017

Hoera, het rijbewijs!


Op waterart papier met het rechthoek draaistencil en 3 tinten altenew inkt en een kwast de achtergrond gemaakt. Na het aanbrengen van elke kleur even met een babywipe over het stencil en het papier gaan om de kleur mooi egaal te maken. Met het op mijn bureau liggende 'brick wall' stempel en grijze inkt heb ik over de vierkanten een afdruk gemaakt. Met de donkerste kleur roze heb ik de teksten afgedrukt op wit papier en die uitgeknipt en met foam dotjes opgeplakt. Bij aanschaf van de Big Boss kreeg ik een die van een auto, die ik nog nooit gebruikt had, tot nu! De zwarte lijnen zijn aangebracht met een glaze pen en ook de auto is met foam dot opgeplakt. De banden zijn met een zwarte stift gekleurd.
Fijne dag,
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: