woensdag 4 mei 2016

It's your day

 Tijdens een geïmproviseerde teamdag, waren wij aan het brainstormen over nieuwe stempels. Aangezien ik als zuster een zwak heb voor oude mensen viel ik als een blok voor deze twee mannetjes. Ik ben dan ook super blij met deze stempels. Voor deze kaart heb ik ze gestempeld met zwarte stazon op stampinback karton en ze vervolgens gemaskerd. Hierna heb ik de lantaarnpaal, de muur en de bloemen gestempeld. Ik heb alles inclusief de achtergrond met memento markers ingekleurd en hier en daar een wit accent toegevoegd met de witte sharpie. De tekst geeft deze kaart met brommige oude mannen iets grappigs. De kaart is gemat op zwart en blauw.
Groetjes Mirjam.


Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

3 opmerkingen:

MarijkeA zei

Het is weer een geweldig mooie kaart!

Saakje zei

Wat een enige kaart Leuk bedacht.

akkina van steen zei

Ik vind ze zo mooi echt 2 knorrepietjes