maandag 11 april 2016

Bloemetje

Vandaag weer 2 soortgelijke kaarten
Ik ben begonnen met een witte kaart.
Hiervan heb ik de voorkant gesponst met Distress inkt, salty ocean.
Daarna heb ik een paneel gesneden iets kleiner dan de kaart.
Hier op heb ik met de Stampinback stencil bars 2 en Distress inkt de achtergond gesponst.
Dan met een zwarte stift een rand om het paneel getrokken en met Stazon jet black de tekst van sheet 140 gestempeld.
Vervolgens het paneel op de kaart gelijmd.
Op wit papier de klaproos 4 keer gestempeld met Memento tuxedo black.
En dan ingekleurd met Copics.
Daarna de verschillende lagen van de klaproos uitgeknipt en op elkaar gelijmd op de kaart.


De tweede kaart is op dezelfde maniier gemaakt.
Alleen bij deze kaart heb ik voor de achtergrond de Stampinback stencil circle 2 en Distress inkt, abandoned coral gebruikt.

                                                Groetjes


Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

2 opmerkingen:

Dora zei

Twee schitterende kaarten met die grote bloem.

Mac Mable zei

Wow stunning cards, thank you for the inspiration.