woensdag 9 december 2015

Hert



 Na de elegante ballerina had ik wat moeite om dit "beest"in een goede setting te krijgen, hij komt uit kit 156. Hier heb ik blauwe distress inkt gedept op mijn craft sheet en nat gemaakt met een beetje moon shadow mist van lindy's stampgang hier de achtergrond meerdere malen door gehaald tot ik tevreden was over de kleuren. Het hert op los papier gestempeld en op geplakt en daarna met een witte sharpie geaccentueerd. De grote achtergrond stempel met dezelfde blauwe distress op een paar plekken afgedrukt en een tekst er op. Gemat op zwart en een witte onderkaart.
Groetjes Mirjam

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

MarijkeA zei

Ik vind het zo knap gedaan van jou......ik zou willen dat ik een klein beetje van jouw creatieviteit had. Heel mooi!!!