maandag 19 oktober 2015

Mijn ballerina


Terwijl het hele Stampinback team in de wolken is met deze ballerina, en de ene na de andere prachtige kaart er mee produceert, bezorgt ze mij een beetje hoofdpijn.
En ineens, een ingeving.

Om te beginnen een witte kaart gevouwen.
Dan een paneel gesneden dat kleiner is dan de kaart.
Provisorisch het paneel op de kaart vastgezet en uit beiden tegelijk het kader gestanst.
Dan het paneel los gemaakt en hier op het stencil circles 1 overgetrokken met een Memento tuxedo black marker.
In de cirkels gekleurd met Copics.

Dan op wit papier de ballerina gestempeld met Memento tuxedo black.
En nog eens gestempeld op een stukje plastic en dit dan op papier afgedrukt, je krijgt dan het spiegelbeeld.
Beide ballerina's ingekleurd met Copics en uitgeknipt.
Ik heb ze tegen elkaar gelijmd met een draadje er tussen.
Vervolgens het kader op de kaart geplakt met foam zo dat het draadje van de ballerina er strak tussen zit.

Om de kaart af te maken nog een paneel gesneden en dit kleur gegeven met Copics
Er de tekst in gestempeld met Memento en dan in de kaart gelijmd.

Voor je de kaart sluit draai je de ballerina in een richting rond en sluit je de kaart.
Als de ontvanger de kaart opent maakt ze een pirouette

Groetjes
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.



Materialen:



5 opmerkingen:

!neke zei

Mooie kaart !
Super !

maria's knutselplezier zei

Prachtig Elle, mooie kleuren, origineel en nog bewegend ook!! Dit is gewoon top!!!

Groetjes
Maria

Ballie (Bennarda) zei

super kaart Ellen. gr Ballie (Bennarda)

Gerrina zei

Gave vorm voor de kaart! En mooie kleuren... Groetjes, Gerrina

Confettiny zei

Ik had bij de eerste kennismaking de beschrijving van je kaart niet gelezen, Ellen.
Een grote fout, weet ik nu. :-(
Want de techniek met de wervelende ballerina zie je er niet direct aan af, maar is natuurlijk een geweldig idee!!
Alsnog mijn complimenten, hoor.

groetjes, Trix