maandag 27 juli 2015

Lost


Deze kaart is een verhaal apart.
Ik werk in diensten, en aan deze kaart was ik voor de middagdienst begonnen.
Stuk Stampinback karton, met Stazon pumkin de achtergrond tekst gestempeld.
En dan met Stazon ganache de gestreepte rand er om heen.
Vervolgens het geheel gesponst met Distress inkt spiced marmalade.
En toen was het tijd om te gaan werken.
Twee dagen later wil ik verder met deze kaart.
En ik heb toch helemaal geen idee waar ik met deze kaart heen wilde.
Dan maar aan een ander kaart begonnen.
Maar het idee is niet meer terug gekomen en heb ik er maar iets anders mee gedaan.
Op Restjes Stampinback karton de letters gestempeld met Stazon blue hawaii en ze ingekleurd met Memento markers pear tart.
Ze vervolgens uitgeknipt en met foam op de kaart geplakt

Groetjes
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Materialen:



Geen opmerkingen: