zondag 13 oktober 2013

Spirelli


Spirelli, wie heeft niet ooit zo'n setje gekocht? Draadjes wikkelen, kaarten prachtig op elkaar afgestemd qua kleur. Maar dan....het uitknippen van die schattige maar o zo kleine 3-d plaatjes! Daar bleven bij mij de kaarten op steken. Tot deze maand, want de teksten zijn geknipt om de kaarten mee af te maken. Enveloppen zitten er ook bij, dus een pracht van een Sint of kerst cadeau is zo klaar.
Een paar details: 'Beautiful' en de bloem van 'make life.....' zijn met Stazon gestempeld op parelmoerpapier, dat kon ik onder de al de gewikkelde draden schuiven.. Bij '...the best' heb ik het lichtgele vel eerst voorzien van bloemafdrukken met Versamark, daarna 4 afdrukken met Blazing Saddle van Stazon. 
Als ik het over zou doen, zou ik waarschijnlijk de Nederlandse teksten gebruiken, maar die had ik niet.



Pin It! 

Groetjes Josje

Geen opmerkingen: