zondag 7 juli 2013

kapot hek



Al spelend kom je soms op iets 'nieuws', al zullen vele anderen dat ook wel eens ontdekt hebben. Op kraft papier de bloemen met versamark afgedrukt. Daarna met een klein rond stempel kleur gestempeld (de versamark 'resist' de inkt) en de bloemen nog een keer afgedrukt met groen. Witte accenten met gelpen maakten het plaatje af....
Maar na een dag of wat vond ik het te kaal en viel mijn oog op de tekst en het hek. Omdat de inkt goed droog was, kon ik het hek over de afdruk stempelen en met een oud bruinig poeder embossen. Het rechterhek valt van ellende uit elkaar, maar mijn vrienden bewonderen gelukkig de tuin :-)

Na deze kaart heb ik een andere kaart gemaakt, maar net iets anders: het stempel eerst met versamark beïnkten en dan met het ronde stempel inkt op het rubber aanbrengen. het effect is dan totaal anders. Probeer dat eens, het is echt verrassend. Mijn voorbeeld volgt later, ben hem vergeten te scannen, voor ik hem wegstuurde, dom... 

Pin It!

Groetjes Josje

Geen opmerkingen: