woensdag 26 juni 2013

teenager

Dit keer een kaartje uit de oude doos.
Dit is zo'n kaartje waarbij ik wat aan het rommelen en uitproberen was helemaal aan het begin van mijn Distress inkt " openbaring".......jaren geleden.
Dat ik een stempel kon be-inkten met verschillende kleuren inkt en de kleuren kon vervagen met blender of aqua pen. Het was toen voor mij zo'n WOW moment.
Ik vind de kaart nog steeds prachtig.
Ik krijg meteen weer zin om deze techniek weer eens uit de kast te halen met nieuwere stempels.

Pin It! Groetjes Ank

4 opmerkingen:

Miranda zei

prachtig Ank, dit blijft z'on mooie techniek met altijd een bijzonder resultaat! groetjes Miranda

Gerrina zei

Is een prachtige kaart! Niet te geloven dat we het nu al weer zo normaal vinden die Distress Inkten! Nou ben ik `pas` 4,5 jaar of zo aan het stempelen, dus viel ik zo´n beetje met m´n neus in de boter....Groetjes, Gerrina

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Het blijft wel een gouwe ouwe!

groetjes, Alie :-)

Janny Jager zei

Super Ank en het blijft heerlijk om met Distress inkten te werken.
Groetjes Janny