dinsdag 30 april 2013

nieuw rubber voor Mei

Mei staat alweer voor de deur.
Ook voor de maand Mei hebben we weer nieuw rubber.
Hoe krijgen we het iedere keer weer verzonnen hé.
Deze keer helemaal wat anders, dat denk ik tenminste.
En zoals jullie inmiddels weten... verkrijgbaar in een clearcase, klaar voor gebruik of als 2 x een half unmounted sheet.
Je vindt de Mei stempels op de pagina NIEUW in de webshop.

Hierbij mijn eerste voorbeeld met de nieuwe stempels.
De achtergrond is dus geen kant en klaar papiertje maar ook gestempeld.
Ik heb er zelf even aan moeten wennen om een hele achtergrond te stempelen maar ik zie toch weer wel erg veel leuke mogelijkheden.
Ons team en ik doen ons best om jullie te inspireren door jullie de komende tijd de meest uiteenlopende combinaties van nieuwe en oudere stempels te laten zien.
 
Voor iedereen vandaag een fijne ( vrije) kroningsdag !
Ja, ook wij gaan voor de buis en houden de winkel vandaag dicht.
Groetjes Ank

1 opmerking:

maria's knutselplezier zei

Prachtige kleurrijke kaart!!!

Groetjes
maria