zondag 25 maart 2012

Fashion

Toch wel een van mijn favorieten van dit moment is deze prikkelbare dame.
De meeste tijd en aandacht gaat naar het "mooi" maken van de achtergrond, die ik dus pas na het stempelen en inkleuren van de dame maak.
Voor mij is het iedere keer weer experimenteren om op een simpele manier een leuk effect op de achtergrond te krijgen.
Hier heb ik weer gewerkt met o.a. sequin waste en baby doekjes.
Memento markers, water en een witte gel pen horen tot mijn basis materiaal.
Ik zou niet meer zonder kunnen.
groetjes Ank

12 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Prachtige prikkelbare dame, en prachtige achtergrond ,de dame heel mooi in de achtergrond verwerk, ik weet dat dit heel moeilijk is maar je hebt dit fantastisch gedaan!!!,bij mij blijft het nog wat oefenen om zo'n resultaat te krijgen!!!

Groetjes
Maria

Gery zei

Al je werk is niet voor niets geweest, het resultaat ziet er schitterend uit.
Achtergrond en dame gaan over in elkaar en toch voert de dame de boventoon, knap stukje werk in ontzettend mooie kleuren.
Groetjes Gery

Janny Jager zei

Wat een super mooie kaart Ank
Prachtig zo die kleuren van de dame en de achtergrond.

Groetjes Janny

Ellen zei

Wat een zonnig kaartje

Agnes Verhoeven zei

Prachtige kaart Ank, en in het echt is hij nog veel mooier...

groetjes Agnes

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Deze dame is niet alleen jouw favoriet maar ik vind hem ook geweldig en hoop hem mee te nemen op het EVENT.
De kaart is schitterend. De achtergrond maar ook de lady. De kleuren spreken me zeer aan. Heel erg mooi Ank.
groetjes Marja

Mag het een onsje minder zijn, zei

Dank voor alle leuke reacties !

Nicole zei

Prachtige kaart, Ank!!
Groetjes, Nicole

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Oeh wat komt de prikkelbare dame zó mooi uit! Hoogste tijd om zelf ook weer met haar aan de slag te gaan, als ik je creatie zo zie, Ank! Echt een topstempel, die je weer super hebt "aangekleed"!!!

groetjes, Alie :-)

Monique zei

Super achtergrond voor een hele mooie stempel!
Groetjes, Monique

Unknown zei

Zo zeg wat een gave is dit zeg prachtig

Annette zei

Wat een super mooie kaart met een prachtige achtergrond!
xoxo Annette